- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середу, 26 листопада 2014 р.

ТРЕПАНАЦІЯ З КОНФІСКАЦІЄЮ

В це важко повірити, але хірурги також можуть страждати на клептоманію, особливо, коли мова йде про таку милу дрібничку, як мозок чиновника. Чому б не залишити собі на згадку, щоб час від часу вивчати його під мікроскопом.

Маразм відписок на конкретні запитання до Дніпропетровської міської ради (на фото) іще раз підтверджує її повну нелегітимність і неспроможність адекватно оцінювати ситуацію тих, кому ми з вами платимо зарплату.


Уявіть собі ситуацію, коли слідчий конкретно запитує у злочинця, де той перебував в ніч скоєння злочину, а злочинець з розумним виглядом починає «впарювати» ахінею, на кшталт: «в ніч зазначеної дати і часу атмосферний тиск складав 850 мм. Ртутного стовпа, в атмосфері спостерігалася мінлива хмарність, температура води у північно-льодовитому океані відповідала нормі» - ну, тіпа «я не я, і хата не моя». Наче багато конкретики, але про Івана, а не про Грицька.

Злодюжка «ліпить горбатого», сподіваючись на те, що слідчий тупіший за нього. Але, як йому пояснити, що хірург, хворий на клептоманію, замість відтятої сірої субстанції імплантував пацієнту чіп із запрограмованим примітивним мисленням гвинтика системи.


Фотокопії відписки підтверджують мій діагноз – відсутність мозку у чиновників, які, в свою чергу, посилаються на рішення Конституційного суду України від 13. 07. 2001 №11-рп/2001.
Пропоную ознайомитись з даним рішенням:

   Керуючись  статтями  147,  150 Конституції України (254к/96-ВР),  статтями 63,  67,  69  Закону України    "Про   Конституційний   Суд   України"   (422/96-ВР), Конституційний Суд України 
 
                                         в и р і ш и в: 
 
1. Під термінами "район",  що використовується  в  пункті  29 частини  першої статті 85 Конституції України,  і "район у місті", що вживається в частині першій статті 133,  частині п'ятій  статті 140,  частині першій статті 142 Конституції України і відповідно в абзаці   третьому   статті   1   Закону   України   "Про   місцеве самоврядування  в Україні" ( 280/97-ВР ),  частині першій статті 2 Закону   України  "Про  столицю   України   -   місто-герой  Київ" ( 401-14 ),    треба    розуміти   різні   за   своїм    значенням адміністративно-територіальні       одиниці       в        системі адміністративно-територіального  устрою  України,  правовий статус яких повинен визначатися законом. 
 
Згідно з пунктом 29  частини  першої  статті  85  Конституції 
 
України до повноважень Верховної Ради України належить утворення і ліквідація районів,  встановлення і зміна їх меж,  найменування  і перейменування тільки районів, а не районів у містах. 
 
2. Під  поняттям  "організація управління районами в містах", що міститься в частині п'ятій статті 140  Конституції  України,  в системному   зв'язку   з  її  статтями  142,  143  треба  розуміти повноваження міських рад як  органів  місцевого  самоврядування  в містах    з    районним    поділом    приймати    рішення    щодо: матеріально-фінансового та організаційного забезпечення здійснення місцевого самоврядування в районах міста; утворення чи неутворення в місті районних рад та в разі їх утворення  визначення  обсягу  і меж   повноважень  районних  рад;  адміністративно-територіального устрою  та  з  інших  питань  у  межах   і   порядку,   визначених Конституцією та законами України. 
 
Ви знайшли що-небудь про ОПТИМІЗАЦІЮ або ЛІКВІДАЦІЮ?
Я – ні! Тільки про ТРЕПАНАЦІЮ ))).


Переймається станом хворого: Сергій Філіпенко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -