- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 26 липня 2016 р.

Нелегітимні департаменти і управління Дніпроміськради (відповіді на інфозапити)

   Згідно чинного законодавства (стаття 16. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”) всі органи місцевого самоврядування (представницькі та виконавчі) є юридичними особами.
Департаменти та управління міськради є виконавчими органами, які утворюються за рішенням представницького органу (ради).

   Відповідно до статті 81. Цивільного кодексу України  юридична особа публічного права (департаменти, управління міськради) створюються розпорядчим актом представницького органу місцевого самоврядування (ради), проходять процедуру державної реєстрації, після чого набувають власних або делегованих повноважень. Тобто набувають легітимності (законності).
   Так, мало б бути в правовій країні де працюють закони. Але, в реальному житті...
   Громадська організація „Громадянська Дія”, через подання відповідних інформаційних запитів, поцікавилась у Дніпроміськради законністю створених нею департаментів і управлінь.
   Пропонуємо читачам ознайомитись з офіційною „відповіддю” на наші типові запити, метою яких було отримання копій реєстраційних документів -  Свідоцтв та витягів з Єдиного державного реєстру про реєстрацію відповідних юридичних осіб, а саме (сканкопії):

- Департамент транспорту та охорони навколишнього середовища Дніпропетровської міської ради;
- Департамент гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради;
- Департамент соціальної політики Дніпропетровської міської ради;
- Департамент охорони здоров’я населення Дніпропетровської міської ради;
- Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради;
- Департамент громадського правопорядку і цивільного захисту Дніпропетровської міської ради;
- Департамент забезпечення діяльності Дніпропетровської міської ради;
- Департамент забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпропетровської міської ради;
- Управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпропетровської міської ради;
- Управління з господарських питань Дніпропетровської міської ради;
- Управління інформаційної політики Дніпропетровської міської ради;
- Департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради;
- Департамент по роботі з активами Дніпропетровської міської ради;
- Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпропетровської міської ради;
- Департамент житлового господарства Дніпропетровської міської ради;
- Управління інформаційних технологій Дніпропетровської міської ради;
- Управління правового забезпечення Дніпропетровської міської ради;
- Управління по роботі зі зверненнями громадян Дніпропетровської міської ради;
- Управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпропетровської міської ради;
- Управління аудиту та контролю Дніпропетровської міської ради;
Управління з господарських питань Дніпропетровської міської ради;
- Управління майном колишнього селища міського типу Таромське Дніпропетровської міської ради;
- Управління по роботі зі зверненнями громадян Дніпропетровської міської ради;






















Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -